Naujienos
Pavasariui baigiantis, vėjuotą gegužės 31-ąją, mes, „Erasmus+“ projekto dalyviai, kartu su anglų kalbos mokytoja Silvija Asadauskiene, istorijos mokytoja Rasa Miliuviene bei geografijos mokytoja Jolanta Karčiauskiene dalyvavome vienos dienos edukacinėje programoje „Gintaro gaudymas ir susipažinimas su Klaipėdos istorija“. Atvykę į Karklę, susitikome su entuziastingu gidu, kuris, pasitelkęs įdomų būdą – pasakos inscenizavimą apie Jūratę ir Kastytį, papasakojo apie gintaro atsiradimą, jo savybes bei gaudymą Baltijos jūroje. Viena iš programos dalių buvo tikro gintaro ir padirbto atskyrimas. Tiek mokiniai, tiek mokytojai buvo suskirstyti į komandas ir turėjo nustatyti, kurie gintaro pavyzdžiai buvo tikri, o kurie – falsifikatas. Tokiu būdu mūsų teorinės žinios buvo patikrintos praktiškai. Po trumpos pamokėlės nuvykome į Karklės paplūdimį, kur turėjome galimybę pamatyti, kaip vyksta visas procesas gyvai bei patys tai išbandyti. Gidas žvejo kostiumu pasitelkė į pagalbą mokinius, kartu brido į jūrą ir naudodamas graibštus, demonstravo tikrą gintaro gaudymo procesą. Vėliau patraukėme link Klaipėdos senamiesčio. Jame susitikome su tuo pačiu gidu. Tiesa, dauguma jo net neatpažino, nes gintaro gaudytojas atrodė visai kitaip – šį kartą jau be žvejo uniformos. Kartu vaikščiojome po senamiestį, aplankėme žymiausias bei seniausias vietas. Po kelionės grįžome su puikia nuotaika bei gerais įspūdžiais. Tai buvo gera proga dar labiau pažinti gintarą, jo atsiradimo istoriją, susieti ją su „Gintaro kelio“ istorija, kuri yra svarbi mūsų šalies kultūrinio paveldo dalis.
Straipsnio autorė 2E klasės gimnazistė Roberta Einorytė
Nuotraukų albumas: https://goo.gl/photos/h61QdYCS9X2vqELZ6