Specialioji pedagogė

Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti kokybišką specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų ar negalių, didinti šių mokinių ugdymosi veiksmingumą, siekiant kiekvieno mokinio asmeninės pažangos.

Spec.pedagogės veiklos planas

Specialiojo pedagogo funkcijos:

  • atlieka pedagoginį mokinio vertinimą, nustato jo specialiuosius ugdymosi poreikius, mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir ruošia dokumentus PPT;
  • organizuoja mokiniams grupines bei individualias specialiąsias pratybas, kuriose lavina ir koreguoja pažinimo funkcijas, šalina akademines spragas, padeda įsisavinti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus atsižvelgiant į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
  • konsultuoja mokytojus, mokytojų padėjėjus, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • bendrauja su mokiniais bei jų tėvais, formuodamas teigiamas nuostatas specialiųjų poreikių vaikų atžvilgiu;
  • dalyvauja gimnazijos vaiko gerovės komisijos darbe, renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus.

 

Specialioji pedagogė.
107 kabinetas
Diana Zenkovienė
specpedagoge.santara@gmail.com

Klaidų nėra, tik pamokos. Vertink nesėkmes kaip progas asmenybei ugdyti ir dvasiai tobulinti. (Robinas Šarma)

 

Gimnazijos specialiosios pedagogės priėmimo laikas:

SAVAITĖS DIENA DARBO LAIKAS NUOTOLIS
I
II  8.00-15.30  –
III 15.00-19.00
IV 8.00-16.30  –
V  – 16.00-17.30

Pietų pertrauka nuo 11.30-12.00