Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti kokybišką specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų ar negalių, didinti šių mokinių ugdymosi veiksmingumą, siekiant kiekvieno mokinio asmeninės pažangos.
Specialiojo pedagogo funkcijos:
- atlieka pedagoginį mokinio vertinimą, nustato jo specialiuosius ugdymosi poreikius, mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir ruošia dokumentus PPT;
- organizuoja mokiniams grupines bei individualias specialiąsias pratybas, kuriose lavina ir koreguoja pažinimo funkcijas, šalina akademines spragas, padeda įsisavinti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus atsižvelgiant į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- konsultuoja mokytojus, mokytojų padėjėjus, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais;
- šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
- bendrauja su mokiniais bei jų tėvais, formuodamas teigiamas nuostatas specialiųjų poreikių vaikų atžvilgiu;
- dalyvauja gimnazijos vaiko gerovės komisijos darbe, renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus.
Specialioji pedagogė.
107 kabinetas
Diana Zenkovienė
specpedagoge.santara@gmail.com
Klaidų nėra, tik pamokos. Vertink nesėkmes kaip progas asmenybei ugdyti ir dvasiai tobulinti. (Robinas Šarma)
Gimnazijos specialiosios pedagogės priėmimo laikas:
SAVAITĖS DIENA | DARBO LAIKAS | NUOTOLIS |
I | – | – |
II | 8.00-15.30 | – |
III | – | 15.00-19.00 |
IV | 8.00-16.30 | – |
V | – | 16.00-17.30 |
Pietų pertrauka nuo 11.30-12.00