Naujienos
Šiuolaikinių skaitmeninių medijų raštingumas, dirbtinis intelektas ir jaunimo karjeros plėtra
Skaitmeninės technologijos suteikia galimybę laipsniškai keisti mokymosi ir mokymo praktiką, tačiau jos negarantuoja gerų mokymosi rezultatų ar sėkmingo ugdymo karjerai.
Mokiniai ir mokytojai yra skatinami naudotis naujausiomis technologijomis ir internetu, tačiau tik maža dalis jų turi reikiamų įgūdžių, kad galėtų išnaudoti visas naujųjų technologijų teikiamas galimybes. Siekdami patenkinti vartotojo poreikius, socialiniai tinklai ir paieškos sistemos naudoja dirbtinį intelektą (DI), kad vartotojui būtų teikiama jam pritaikyta informacija, o kartais ir klaidinanti. Vartotojas yra nukreipiamas DI norima kryptimi, ir tokiu būdu yra ribojama jam teikiama informacija. Esant tokiai situacijai, vartotojai privalėtų turėti kritinio mąstymo, skaitmeninių medijų raštingumo įgūdžių, kad išvengtų šio klaidinimo.
Tikslai ir rezultatai
Projekto tikslai ir uždaviniai:
- Gerinti mokymo įstaigų skaitmeninį ir medijų raštingumą bei didinti gebėjimus išnaudoti visas naujųjų technologijų galimybes.
- Suteikti galimybę naudotis internetiniais mokymo ištekliais, įskaitant Mokymosi valdymo sistemą (LMS) su mokymo moduliais, skirtais svarbioms temoms, skaitmeninius mokomuosius vaizdo įrašus ir kitas priemones, kurios galėtų būti naudojamos formaliajame/neformaliajame švietime.
- Pateikti sistemą, kuria galėtų naudotis organizacijos, norinčios pritaikyti siūlomą mokymo medžiagą savo konkretiems poreikiams.
Mokymo moduliai šiomis temomis:
- Naujos skaitmeninių medijų raštingumo tendencijos
- Dirbtinis intelektas ir pateiktos informacijos struktūra
- Dirbtinio intelekto įtaka darbo rinkai
- Netikros naujienos‚ kritinis mąstymas ir informacijos vertinimas karjeros plėtros procese.
- Prekių ar paslaugų užsakymas internetu
- Informacinis smurtas ir skaitmeninė gerovė
- Karjeros konsultavimas ir dirbtinis intelektas krizių ir pandemijų metu
Septyni mokymo moduliai yra tiesiogiai susiję su sukurta kompetencijos sistema, kurios struktūrą būtų galima lengvai panaudoti vertinant mokymosi pasiekimus naudojant ECVET.
Mokymosi valdymo sistema (LMS), susidedanti iš septyni mokymo modulių, septyni vaizdo įrašų ir kitos susijusios medžiagos, įskaitant įsivertinimo testus.
Projektą remia Europos Sąjungos programa Erasmus +.
Ekonomikos ir verslumo mokytoja Vaida Valiuvienė