Naujienos
Kūrybinės dirbtuvės „Edukacinių žaidimų kūrimas ir programavimas“
- 2019 lapkričio 12
- Kategorija: Naujienos
„Pasakyk man, ir aš pamiršiu. Parodyk man, ir gal prisiminsiu. Įtrauk mane, ir aš suprasiu.“ (Konfucijus)
2019 metų lapkričio 12 dieną Kauno „Santaros“ gimnazijoje vyko Kauno miesto bendrojo ugdymo mokyklų 8 – 9 klasių mokinių kūrybinės dirbtuvės „Kompiuterinių edukacinių žaidimų kūrimas, projektavimas“. Renginio tikslas – ugdyti mokinių saviraišką, algoritminį bei kritinį mąstymą, kūrybinio darbo rengimo kompetencijas, skatinti mokinius taikyti matematikos, IT, verslumo gebėjimus ir kūrybiškai spręsti problemas, skatinant efektyvų mokinių bei jų mokytojų bendradarbiavimą, miesto mokytojų dalijimąsi gerąja patirtimi. Renginį organizavo direktorės pavaduotoja ugdymui D. Karaliūtė, IT mokytoja V. Valiuvienė, matematikos mokytojai E. Aukščionienė, R. Tamutis. Kūrybinių dirbtuvių mentoriai buvo „Santaros“ gimnazijos mokiniai R. Višinskas bei M. Višinskas, kurie mokė mažuosius kolegas programavimo paslapčių. Renginyje dalyvavo mokiniai iš devynių Kauno miesto mokyklų: Milikonių, šv. Kazimiero, T. Ivanausko K. Griniaus, KTU Vaižganto progimnazijų, Basanavičiaus, „Vyturio“ gimnazijų ir kitų Kauno miesto mokyklų. Atlydėjusius mokytojus su modernia įranga, skirta prasmingam ugdymui, supažindino įmonės „Office day“ atstovas. Kūrybinės dirbtuvės organizuotos vienoje moderniausių „Santaros“ gimnazijos IT – ekonomikos laboratorijų prie dviekranių kompiuterių. Taip ugdymas(is) tampa įdomus, integralus bei prasmingas.